2012. június 8., péntek

Helyzetjelentés - with a taste of cranberry

Sziasztok.

 Mivel már egy jó ideje nem nagyon adtam életjelet, ezért gondoltam ezen most változtatok.
 Mikor még márciusban megjelent a PP1, illetve a PPK1 azonnal nekiálltam megírni a Párbaj Power 2. részének forgatókönyvét. Egy ideig el is jutottam vele a rajzolás terén, de aztán úgy a 60. kép körül megálltam. És nem is dolgoztam vele úgy nagyjából 2 és fél hónapig.
 DE! A napokban, ahogy megjelent az Espada Club 11. része, megnéztem, majd utána 1-2 nappal megihlettem. Tovább írtam a forgatókönyvet és elkezdtem rajzolni is. És így az utóbbi 2-3 napban sikerült elérnem az epizód feléig (!) , aminek nagyon örülök. Az epizód rendkívül történet-centrikus lesz, azaz - Markov szavaival élve - már elkezdtem csipegetni azt a bizonyos sonkát. :D
Úgyhogy továbbra is dolgozom az epizódon. Most, hogy végre itt a szünet már több időm is lesz a PP-vel foglalkozni. Ami azt illeti már rengeteg tervem van. > )
 Szóval most jelenleg így állok a résszel. Remélem, hogy minél hamarabb tudom publikálni.


 Kitettem egy szavazást; kérlek kattintsatok, mert szerintem érdekes ötlet.. :D


.

2 megjegyzés:

  1. Ami a sorozatodat illeti,orulok,hogy folytatod viszont amit tanàcsolnèk az az,hogy amikor kicenzùràzol valamit a kèpen azt kisebb pixelekkel tedd,mert mègis megkell maradjon egy halvàny jele annak,hogy mit cenzùràztàl.Ezen a kèpen pedig èrthetetlen :)

    VálaszTörlés
  2. Értem, de ez a részben nem lesz cenzúrázva, csak direkt nem akartam, hogy lássák az olvasók azokat, amiket kitakartam. :)

    VálaszTörlés