2012. május 6., vasárnap

Csőre Gábor, avagy Naruball Iconja

 Kicsoda Csőre Gábor? Aki ezt nem tudja az valószínűleg nem néz filmeket, vagy bármilyen más médiaanyagot. Ugyanis Csőre Gábor az az ember, aki színesebbé teszi az egész magyar szinkron állományát.
 Eric Cartman, Zsákos Frodó; Orlando Bloom, Adam Sandler, Tobey Maguire Jason Segel/Marshall Eriksen. Ők csak egy töredéke azoknak, akiknek Csőre Gábor kölcsönzi a hangját. A '71-es születésű kétgyerekes családapa jártas a színészetben, és a szinkronszínészetben. A Vígszínház tagja már 1997 óta. Ő a 'Minimax' gyerekcsatorna hangja.
 Miért is beszélek most róla? Mivel végre hivatalos értesítést kaptam arról, hogy felvételt nyertem egy budapesti gimnáziumba (ráadásul abba, amit elsőként jelöltem meg). Magyar-média-kommunikáció tagozaton leszek, avagy már az alap meg van ahhoz, hogy olyan ösvényre tévedjek, mint Csőre Gábor. Legalábbis megteszem a tőlem telhetőt, hogy elérhessem a célom.
Úgyhogy jelenleg ami most bennem van az egyszerre öröm és félelem. Öröm, mert felvettek egy olyan suliba, ahol akár még vihetem is valamire. Viszont félelem, mert mi lesz, ha nem teljesítek úgy ahogy kéne?
 Szóval jelenleg ezek őrlődnek most bennem...

Múltkor kosaraztam...

5 megjegyzés:

  1. Szabó Máténak sokkal, de sokkal jobb hangja van!
    ííííí de tud kosarazni ez a fiú :D

    VálaszTörlés
  2. Sztem meg Szalay Csongor a király ^^ és még neki ot van a grenma és Gara magyar szinkron hangja a narutoból :DD

    VálaszTörlés
  3. Gáspi, az igaz, hogy a hangja jó, de a beleélése elég gyötrelmes. Ne érts félre én bírom őt, de ha megnéznél egy "Agymenők" részt, értenéd mire célzok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fullmetal Alchemist-et és Supernatural-t sürgősen nézd meg. szenzációs ez a hang mind Edward Elric-nek, mind Dean Winchester-nek *-* IMÁDOMMMMMMMÖ *szivárványhányás*

      Törlés
  4. Szerintem a lejobb szinkronos egyèrtelmuen Markov :D XD yeahhhhh (pàlmai szabolcs)

    VálaszTörlés