2012. május 1., kedd

Epizódok hada a filmeknél

Hello!

 Mivel most nem tudom miről írjak, ezért előveszem azt a témát, amiről mindig lehet írni : Filmek. Épp ezért most írok néhány szót egy-két ún. "film-sorozat" -ról.

- Csillagok Háborúja (Star Wars)


Mostanában elkezdtem nézni ismét a Star Wars filmeket. És minden egyes alkalommal jobban tetszik. És egyesekkel ellentétben nekem már szinte jobban bejön az első trilógia. Lehet, hogy csak a látvány miatt.. de az is lehet, hogy azokat a karaktereket közelebb érzem magamhoz, mint a második trilógiában lévőket.
Az I. rész (1999) végül is arra szolgál, hogy a készítők leásnak a gyökerekig. Valamint megismerhetjük Darth Vader eredeti kilétét. Sokaknak nem annyira jött be, viszont szerintem egész jó kis mozi. A II. (2002) nem igazán a kedvenc Star Wars epizódom, mivel annyira nekem nem jön be a szerelmi történet. A III. (2005) viszont nekem kifejezetten a kedvenc részem. Akciódús és izgalmas. A IV. (1977) részt is szeretem, bár nem a kedvencem. Az V. (1980)... hát... nem is tudom. A VI. (1983) viszont szerintem a második trilógiából a legjobb rész!


- Sikoly (Scream)


A Sikoly, avagy a szerintem egyik legjobb tinithriller, kifejezetten a kedvenc film-sorozatom. Az 1. (1996) a legjobb rész. Viszont innen már lavinaszerűen gyengülnek a részek. A 2. (1997) ugyan gyengébb, bár szerintem még mindig remek mozi. Attól eltekintve, hogy már az első tizenöt percben rájöhetünk a gyilkos kilétére a szinkron miatt. Szóval itt már elveszti az izgalom szintjét. A 3. (2000) nem éppen a legjobb rész. Sőt. Szinte a legrosszabb. Azonban szerintem nézhető. Bár itt is elkövették azt a hibát mint a másodikban. Sajna. Viszont 11 év elteltével kiadták a 4-et (2011), ami már erősen közelít az 1. szintjéhez.




- Végső Állomás (Final Destination)


A Végső Állomás nekem egy olyan film-sorozat, amit nem az izgalomért, a rejtélyért, vagy sztoriért nézek meg. Sokkal inkább a látványért. Ugyanis mindegyik ugyanarról szól. Újítás csak a karakterekben és a kezdőhelyszínen van. Meg persze a halálozásokban. Ezt nem boncolgatnám külön-külön, ugyanis sok véleményt nem tudok róla mondani. Mint sok helyen itt is az első rész (2000) a kedvencem. De ugyanúgy szeretem és megnézem a többit is.


 Most még beszélhetnék más kedvelt film-sorozataimról, de azt vagy a publikum látta hiányosan, vagy pedig én. Például a Rémálom az Elm utcában. Azt ha 10 emberből megkérdezem, hogy látták-e az összeset 7 valószínűleg azt mondja, hogy nem. Ezért arról nem beszélnék, viszont megnézésre ajánlom. A szuperhős film-sorozatokról is szívesen beszélnék, de azokról vagy nem akarok, vagy pedig nem tudok nyilatkozni, mivel hiányosan láttam. Vagy ott van a Fűrész, de szerintem arról mindenkinek meg van a saját véleménye. Én abból csak az első kettőt szeretem. A többi már egy kicsit el van túlozva.

Egyenlőre ennyi voltam. És ne feledjétek: A haláltól nem lehet megkérdezni, hogy "Melyik a kedvenc erőd?".

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése