2012. április 5., csütörtök

Vissza a megszokotthoz...

Sziasztok, olvasóim!

 Na igen.. bekövetkezett az amire - szerintem - mindenki számított. Nem rajzolom a PP-t. Hogy miért? Vagy nincs kedvem, vagy pedig időm. :/
 Az egész úgy történt, hogy a különkiadás kiadása után rögtön bele is kezdtem írni, lletva rajzolni a PP2-t. Ha jól emlékszem el is készültem 54 db. képpel. Aztán hirtelen belassultam. Hát persze. Ezt én már csak úgy nevezem, hogy "Naruball-szindróma".
 Mivel töltöm a rész készítése helyett azt a "rohadtul drága" időmet? Filmek, rajzfilmek, és már csak NÉHA animék nézésével. Ééééééééééééésssssssss.............. RAJZOLÁSSAL! Igen. Rajzolok is mellette. De persze semmi köze sincs a PP-hez. Egyszerűen csak visszaszoktam a kézi, papírra történő rajzoláshoz. Az lehet jó is, és rossz is. Jó, mivel gyakorlásnak számít ez is. Rossz, mivel nem azt csinálom amit kéne. Szóval egy ideig még ez lesz. De ne aggódjatok. A PP2-t mindenképpen meg akarom csinálni. Úgyhogy majd meg is fogom, de a kulcsszó ebben a 'MAJD'.
 Ezek mellett, még írok is. Történeteket (ritkábban), illetve verseket, dalszövegeket (gyakrabban).

 Ha valaki esetleg kíváncsi lenne a rajzaimra és/vagy szövegeimre. Az szavazzon itt jobb oldalt!


Ennyi volnék mostanra. Hello!

3 megjegyzés: