2012. március 9., péntek

Mi a sz*r ez!? PP-BÚCSÚZTATÓ = Párbaj Power 1. rész!!!

Helloka!

Nos, igen! Itt is van a PP-búcsúztató, ami nem más, mint maga a PP, azaz Párbaj Power 1. része, amely a ''Buli az élet'' alcímet kapta. Igen, végre kész van. Így 1 év után végülis elkészült, remélem elnyeri a tetszéseteket. :)








 Most beszéljünk egy kicsit a részről: mint azt észrevehettétek, Yuginak a rész folyamán egyre mélyült a hangja. Hát ennek is, mint mindennek OKA VAN! De, hogy mi, az majd még kiderül. ;)
 A Párbaj Power egy szervezet, benne a föld (néhány) legjobb párbajozója. A feladatuk egy gonosz geng megállítása, akikről jelenleg még ők se, és mi sem tudunk semmit. Nehéz dolguk lesz, az tény.
 A sorozatban feltűnő Jonah, és Dan karakterek az én szüleményeim. Lesz még néhány, nyugi. :)

 Ez az epizód a BULIzásról szólt. Ami azért vicces, mert én speciel nem vagyok az a 'partyarc' fickó, úgyhogy remélem jól tudtam ábrázolni egy házibulit.


A SZINKRONért köszönet Vajkó Tominak! :)

A Továbbiakról : Egyelőre még nem tudom, hogy lesz-e második rész, ezt majd az első rész tetszete, és a 2. rész-várok fogják meghatározni. Na meg, hogy lesz-e kedvem rajzolni. xD Mindenesetre nekifogok!

Remélem tetszett a rész. :)

És végére itt van Tomika mocsok kis fantáziája xD bocsi, Tomi :P
Csaó..

16 megjegyzés:

  1. Kicsit fáradt vagyok, nem igazán megy most az "építő-jellegű kritika" alkotása, azt viszont megjegyezném, hogy attól függetlenül, hogy semmi kártyázás nem volt az első részben, nagyon bejött. Valahogy tetszett. Az animációk is, és még úgy-ahogy a szinkron is eléggé teccetős ;) Elismerésem. A végén a kártyás izé az "Ez egy jó lap volt" szöveggel meg hatalmas trollkodás, úgyh' azért meg fogadj el egy verbális taslit tőlem xD
    Még valami: a "Sorry for Party Rocking" már eredetileg is benne volt, vagy csak most biggyesztetted bele, hogy klippet is csináltak hozzá? Pusztán kíváncsiságból.
    Na, szal' jó lett. Nem bánnám, ha folytatnád. Ebből még valami nagyon jó is kisülhet ;)

    Max voltam. . .

    VálaszTörlés
  2. Kicsit fáradt vagyok, nem igazén megy most a "romboló-jellegű kritika" alkotása.
    Ezért szimplán fasza lett -.^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valami már nagyon kijár neked, nálam nem igazán ifjúbb riválisom =.="!

      Törlés
    2. Tudom, de nincs a világon akkora aranyserleg amekkorát én érdemelnék ;)

      Törlés
  3. Hitsugaya baràtom.
    Inkàbb negatìv leszek mert szerintem abbòl tobbet tanulsz. A sorozatodat pàrbaj powernek hìvjàk,mègis kàrtyàknak se hìre se hamva. XD ehelyett elso rèszben buliznak egyet ami hosszasan uncsi egy kicsit,emellett nem a legeredetibb otlet.Nem èrtem mièrt neked kell minden karaktert szinkronozni tomi karakterèn kivul,hisz mèg nem vagy tùl a mutàciòn ès eleinte rendesen zavarò volt mindenhol hasonlò hangokat hallani.Esedèkes nèhàny (sok) szinkronhang.A poènjaid nem rosszak ,bàr nem igen nevettem rajtuk...Csak a vègèn besìrtam jaden jelenetèn.Inkàbb azèrt mert nem szàmìtottam rà,mintsem a poèn miatt.Viszont sikerult megnevettetned ès ez sokat jelent mert engem igen csak nehèz ès legutòbb az 1aènek se sikerult...Szerintem paròdiàhoz tobb tehetsèged van mint sorozathoz illetve tortènetìràshoz.A rajzok is hagynak mèg kìvànni valòt maguk utàn,de a fejlodès azèrt làtszik.Nekem igazàbòl bejon,persze nem fenomenàlis,de nem rossz.Ha folytatod èn orulok neki,viszont akkor ne bulizàssal ès egyèb ''filler'' anyaggal folytatsd hanem harpj bele abba a sonkàba ;)

    VálaszTörlés
  4. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
  5. MAXimilian : Az a bajh, hogy nem igazán értem a kérdésedet. xD De a véleményedet köszönöm. :)

    Tamatu : Na ennek örülök. :)

    Markov : Nos, a te véleményedre voltam a leginkább kíváncsi. Na igen, kártyáknak se híre se hamva. Mivel nem is ez volt a célom az első résszel. És persze, hogy ez nem valami eredeti ötlet. Ezt én inkább egyfajta sorozatfelvezetésnek fogom fel. És a szinkronok... hát igen. Azért szinkronozok én mindenkit, mivel már meguntam, hogy sose ér rá az, akinek meg kéne csinálnia, meg folyton b*sztatnom kell a szinkronhangokat, hogy vegyék fel, mert szeretném már kiadni, és ebbe már kissé beleuntam. Tomikát is csak azért kértem fel, mivel ő majdnem mindig elérhető, és rögtön felveszi, amit kell. :) És, hogy megtudtalak nevettetni... remek! :D ÉS a paródiás megjegyzésed most nagyon elgondolkodtatott. A rajz... hát... egyetértek. És ne aggódj, a továbbiakban - ahogy te fogalmaztál - beleharapok abba a sonkába! :) Köszönöm neked is a véleményed!

    Tomi : Nincs bocsánat! :@

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocs a gyatra megfogalmazásért, úgy értem, hogy a "Sorry for Party Rocking" egy ha jól tudom lassan 1 éves szám, de még csak most csináltak neki klippet. Arra lennék kíváncsi, hogy a "Yusei, Sorry for party rocking!" vagy valami ilyesmi mondatot már eredetileg is beletervezted a részbe, vagy csak most, hogy az újonnan megismert klipp ösztönzött a fent említett mondat részben való megemlítésére?

      Röviden: Ismerted eddig azt a bizonyos számot, vagy csak a klipp által várt számodra is érdekeltté? ^^"

      Törlés
    2. Áhááá! Oks, erre lettem volna kíváncsi. (bocsi, hogy ilyenekbe kötök bele, se vérbeli LMFÉÓ-fan vagyok ^^")

      Törlés
  6. Nem csak a párbajok hiányoztak ebből hanem majdnem minden ami a Yu-Gi-Oh-ban benne van. A szereplők jellemét teljesen átformáltad az 1.részben a "jellemfejlődést" fel se lehetett fogni a nézőknek. Tudom már utálják ha valaki az 1AÉ-val példálózik de én ezt teszem most: Vegyük csak az 1AÉ Itachiját. Itachi az animében inkább csendes és eleinte nagyjából titkos előéletű, Dant-C ebből hozott ki egy látszólag csendes de amikor senkisem látja picsogó Itachit aki sorozatosan rimánkodik az öccse miatt, ezzel olyanná tette mintha egy titkot tárt volna fel a Shippudenből pedig ez puszta paródia. Most nézzük te mit tettél példának Yugival. Először is fogtad a személyiségét és kidobtad a kukába, majd egy tök random karaktert hoztál létre akinek csak a haja hasonlít RÉSZEKBEN Yugiéra...éééés ezt megismételted minden animében létező karakterrel. Illetve lehet, hogy csak bevezetőnek tervezted de később egy csomó olyan nézőt fogsz emiatt elveszíteni aki csak azért fogja semmibe venni a sorozatod mert csak az első részt nézték meg ami alapján azt vették le, hogy szar, meg semmi köze a Yu-Gi-Ohhoz. (Ha folytatod.) Hozzá fűzném valószínűleg nem véletlen áll hozzá majdnem minden FanMaker az első részéhez úgy, hogy szégyenli. Ennek ellenére én azt mondom mindenképp folytasd. (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a véleményedet, Saikon. :) Bár nem értem, hogy miért akarod a folytatást.

      Törlés
    2. Mert az enyém egyrészt csak egy vélemény másrészt én személy szerint a gyenge FanMade-eket is szeretem és a tied jelenleg az de ha fejlődsz ezt kinövöd. Igazából a hangsúly ott volt főként amikor arról írtam, hogy emiatt mennyi nézőt fogsz elveszíteni. Gyarapodjon a FanMade köre. (:

      Törlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés