2012. február 11., szombat

2L-es Indián Cseresznye ízű szörp

Hello. (bocs, de jobb címet nem találtam ^^")

 Nos, nagyon űgy tűnik, hogy már szinte minden "jelentősebb" FanMade-es abbahagyja FanMade-es pályafutását. Említeném itt Dant-C-t, Markovot, Domát, Gáspit. Valamint még én is abbahagyom az el sem kezdődött sorozatomat, a Párbaj Powert. Hiába is; győztek a trollok.
 Ez a fajta "pályafutásom" alatt szereztem sok jó, és sok rossz élményt is, de én csak a jókra emlékezek vissza. Amikor megismertem Domáékat, Danit, Zolit, és amikor találkoztam Markovval - és persze még sokan másokkal :) -. Sok jó havert és barátot ismertem meg és velük továbbra is szeretném tartani a kapcsolatot. :)

Most pedig a szavazásról...
 Múltkor feltettem azt a kérdést, hogy legyen-e PP-Búcsúztató. A többség úgy döntött, hogy LEGYEN! Úgyhogy lesz. De azt, hogy mikor és milyen formában azt még nem árulom el. ;)

 Több projektem is van arról, hogy mivel folytassam a "karrieremet", úgyhogy még nem jutottam dűlőre, hogy végül is mi legyen. Amint eldöntöttem, vagy már jönne belőle az első; szólok, avagy publikálom. :)


Viszolvas... (és egy erőltetett poénosnak nem mondható elköszönés a végére.:D)

2 megjegyzés:

  1. Ehhj, ha mindenki abbahagyja, nem tudom, hogy, s mint fog alakulni a "fan made világ" sorsa :/ Ha a legnagyobbak abbahagyják, már a kutyát se fogja érdekelni a többi kis izééé (jobb szót nem találtam) És izé alatt gondolok itt az én "leendő" sorozatomra". Mindenesetre nagyon elszomorít. De azért remélem, hogy te még valamilyen úton módon visszaugrasz az "élet nagy édesvizű medencéjébe", és még hallok rólad. Bármilyen formában is ;)) (ugyanezt persze minden eddigi alkotóról remélném) Na mind1. Majdcsak lesz valahogy. A PP búcsúztatót mindenesetre epedve várom.

    Max voltam . . .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy pedig (ahogy te fogalmaztad) az ilyen többi kis izéé ből lesznek a nagyok.
      Bár, ki tudja ;)

      Törlés