2012. január 19., csütörtök

Rendhagyó bejegyzés, avagy zsíros étvágy..

 Hello! Most a szokásostól eltérően  írok bejegyzést. Ugyanis kitaláltam legújabb, és egyben legelső receptemet, a Bundás szendvicset!


Hozzávalók (1 személyre) :


  • 2-3 db tojás
  • 1 szelet nagy kenyér
  • 2 szelet párizsi
  • 1-2 szelet sajt
  • Vaj (vagy bármilyen más kenhető finomság pl.: májkrém, zsír, stb.)
Elkészítés :

Először az egy szelet kenyeret törd félbe! Ezután készítsd ki a sajtot, és párizsit! Egy tálkába törd fel a tojást, és egy villával rántsd ki (a tojást)!Majd egy serpenyőbe tegyél 3-4 ek olajat, és gyújts alá! Ezután nincs semmi más dolgod, mint a kenyeret, a párizsit, és a sajtot belemártogatni a kirántott tojásba, és kisütni forró olajban.


Ha ez megvolt, a bundás kenyér egyik felét kend meg vajjal, majd tetszés szerint pakolgasd bele a sajtot, a párizsit, és rakd rá a kenyér másik felét.


Következő teendőd pedig enni!

Jó Étvágyat!

8 megjegyzés:

  1. azt hiszem szerelmes lettem ebbe az ételbe :$ <3

    VálaszTörlés
  2. :S a kèpek alapjàn nem valami jò...bàr minden alapanyagàt szeretem,de kombinàlva soha a budos èletbe nem kòstolnàm meg XD

    VálaszTörlés
  3. Válaszok
    1. Sztem ha ezt megette, akkor tényleg az lehet mostanra O.O

      Törlés
  4. Ennek megevése után még élsz? o.O
    Ám anno én is elkészítettem első receptem, 2hét korház lett belőle XD

    VálaszTörlés