2011. december 11., vasárnap

Abszolúte indokolt késés.. de lehet, hogy végleges!?

 Nah igen. Mint az a cím is mondja; továbbra is csak késik a sorozat. Tudom, tudom, már jó ideje halogatom,de most joggal!

 Mivel nyolcadikos vagyok, ezért próbálok most inkább a tanulásra összpontosítani. Egészen februárig. De aztán már állok is neki. Nah, persze az már megint más kérdés, hogy akkor lesz-e egyáltalán. Ugyanis mostanában igen csak filózgatok azon, hogy hagyom a francba a fanmade készítést. Gondolkodtam interaktív manga-készítésben, egyszerű rajzok kiadásában, vagy egy önálló egyedi stílusú, karakter készletű, és történetű sorozatban. Konkrétum még nincs! De amint túl vagyok a felvételin, meg egyéb ilyen apróságokon, akkor majd előállok valamivel. Addig is írni fogok..


Hallouuűű...

2 megjegyzés:

  1. Vééégre megtaláltam az új blogod! Már azt hittem, meghaltál^^. Egyébként ennek a kis bejegyzésnek a mondanivalóját én is Teljes mértékben átérzem. A tanulás nekem is nagyon fontos, úgyhogy megértem, ha te is inkább arra koncentrálsz ;) De azért remélem, hogy minél hamarabb előállsz valamivel :D
    Na, mindenesetre sok szerencsét ;)

    U.i.: Te hova akarsz középiskolába járni? -.^ (Pusztán érdeklődésből)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm. :) Egyébként én most vagy Ceglédre vagy Budapestre fogok menni Gimibe. :)

    VálaszTörlés